maandag 17 september 2012

Aliassen, Twitter namen waar sta jij voor?


Het valt mij op dat er soms hele bijzondere Twitter namen, aliassen of e-mail adressen worden gebruikt.
Zo kwam ik in contact met iemand die in zijn alias/ naam De Witte Duif had staan.
Dat sloeg op zijn achternaam maar ook omdat hij voor zijn werk uitgezonden werd om weer vrede en nieuwe hoop te brengen.
Maar zo kreeg ik ook een berichtje van iemand die voor een grappig maar toch wreed tekenfilm figuur had gekozen.
En dan vraag ik mij af; "waar kies ik voor?" "waar sta ik voor?" Voor vrede? Voor grappig? Voor wreed? Alle aliassen hebben wij in ons verzameld. En waar sta jij voor?

Als je niet weet waar jij voor staat, of misschien sta jij er alleen voor, of zou je ergens anders voor willen staan maar je weet niet hoe; bel mij dan voor een afspraak 023 - 7 43 29 43
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten