donderdag 11 oktober 2012

Ben jij een HE-HA-HO man?


Vorige week was er een Prosecco-plak-avond. Met een aantal dames hebben wij de toekomst gevisualiseerd en vervolgens een schilderij geknipt en geplakt die ons aan de toekomst zou herinneren. Je moet heel specifiek je wensen weten anders kan het in de toekomst anders uitpakken. Dus als je een man wil, dan stel je deze man heel specifiek voor. Bijvoorbeeld een man met donker haar, blauwe ogen, een goed betaalde baan, rond de 40 jaar etc. etc. Deze dame wilde een donkere man maar een blonde man was ook prima als hij maar HE-HA-HO had. Ik zeg WAT? Ik ken alleen een HO-HO-HO man (witte baard en rood pak; ken je hem?) Nee, die bedoelde ze niet. Een HE-HA-HO man heeft een goed stel HE-rsenen, een HA-rt op de juiste plaats en je HO-rmonen raken ervan op hol. Klinkt goed zo’n HE-HA-HO man. Dus ken je er een (niet de mijne noemen natuurlijk) dan zal ik hem aan haar voorstellen. Kijk zo werkt dat Prosecco-plakken dus…
Wil je ook Prosecco plakken en je toekomst in kaart brengen? Geef je dan hier op voor de workshop op maandag avond 19 november

1 opmerking:

  1. Was een leuke avond, Diana, mijn plakwerkje hangt aan de wand om me elke dag te herinneren aan o.a. mij HE-HA-HO-man :-). Net als die bestelling van een half miljoen. Groot denken, toch?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen