maandag 3 december 2012

Heb je nog iets nodig?


Bijna weer Sinterklaas. Ik herinner mij nog de surprises want het ging niet om de cadeaus! Dagenlang waren wij in de weer om een opgestoken middelvinger voor mijn moeder te knutselen of een mega grote (nep) joint voor mijn broertje. En dan die prachtige gedichten. Vooral mijn zus was daarin een kei.

Maar nu ben ik druk in de weer om cadeaus te kopen. Ik heb lijstjes met bestellingen mee. En zoals Daphne Dekker in haar column schreef: Je voelt je een personal shopper want het moet dit merk zijn en in de kleur rose, in die speciale uitvoering…. Er is geen verrassing uh surprise meer aan.

Het gaat om hebbe, hebbe, hebbe. En dat is niet alleen in de maand december. Je ziet en hoort het hele jaar door niet anders. Het gaat om hebben, doen, zijn.
Ik moet hard werken, carrière maken, dan heb ik veel geld. Dan kan ik de dingen doen die ik wil en dan ben ik gelukkig.

En keer het nu eens om? Laten wij nu gelukkig zijn. Dan doe ik de dingen die ik wil en meer heb ik niet nodig!

Heb jij nog iets nodig? Je bent Wil je ook de draai maken van (gelukkig) zijn, doen, hebben? Maak dan eens een afspraak 023 – 7 43 29 43 of mail mij diana@sqbewust.nl.
Het is heel makkelijk om gelukkig te zijn maar het is net als bij Sinterklaas; je moet er wel in geloven!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten